Mar 6, 2013

2.20 pagi

Perghh jarang aku tulis tajuk camtu kan?! Actually baru berjaya menyiapkan 5% data analysis!( happy nak mati okay!) okay happy itu tipuuuu.risau okayyyyy!

Pejam celik pejam celik
Dah masuk bulan 3 kan,bermakna ada lagi 2 bulan lebih aku ada untuk submit first draft tuk thesis aku ni(takuuuuut)
Tapi pemalas gila nak start!

Bila orang tanya nak keje atau sambung master?
Dalam kotak fikiran aku sekarang just bak gi holiday! Anywhere as long as ada 4 musim.perghh demand! Kalau terpaksa pergi sorang,insyaAllah aku pergi.hehe.of cos,kena tanye bestfriends sekalian,yang free,jangan risau,nanti i roger2 okay

Perghh tinggi betol angan2 nya
Oh btw,setakat aku guna iphone 4s,serious,damn,aku berpuas hati and i am very happy!

Btw,sesape yang tak tahu aku final sem of 4 years degree and gonna grad,october insyaAllah
Berangan kuat nak grad,fyp pom tak settle2 lagi

P/s : i dont know what im gonna do with my life after this,but one thing i am very sure of,i will do things that i like the most and enjoy!

No comments: